Łazienka Plus

Základnými aktivitami pre lídra v oblasti e-commerce, ktorý ponúka produkty do kúpeľne, bolo vytvorenie novej komunikačnej stratégie v oblasti sociálnych sietí a vývoj a neustále sledovanie týchto kanálov. Naše aktivity sme začali od hĺbkovej analýzy cieľovej skupiny a jej segmentácie a od analýzy nákupných ciest. Obchodným cieľom nášho klienta bolo posilnenie imidžu značky Łazienka Plus, zvýšenie miery zaangažovanosti na sociálnych sieťach značky a neustále priťahovanie nových fanúšikov.
  • Digital
  • Content
  • Video
  • Strategy

Łazienka Plus

Základnými aktivitami pre lídra v oblasti e-commerce, ktorý ponúka produkty do kúpeľne, bolo vytvorenie novej komunikačnej stratégie v oblasti sociálnych sietí a vývoj a neustále sledovanie týchto kanálov. Naše aktivity sme začali od hĺbkovej analýzy cieľovej skupiny a jej segmentácie a od analýzy nákupných ciest. Obchodným cieľom nášho klienta bolo posilnenie imidžu značky Łazienka Plus, zvýšenie miery zaangažovanosti na sociálnych sieťach značky a neustále priťahovanie nových fanúšikov.

Rozsah spolupráce.

  • komunikačná stratégia
  • vytvorenie nového key visual
  • dodanie kvalitného obsahu
  • správa facebookovej stránky značky
  • správa instagramového profilu značky
  • správa YouTube kanálu značky
  • aktivity v oblasti influencer marketingu
  • komplexná výroba a distribúcia video materiálov
  • neustály vývoj sociálnych sietí
  • );
  • );

Dosiahnuté ciele.

Vďaka vybudovanej komunikačnej stratégií značky, zavedeniu nových obsahových foriem (inšpiratívny obsah, moodboardy) a neustálej analýze kvality prenosu, sme už po troch mesiacoch činnosti zvýšili mieru zaangažovanosti používateľov pod príspevkami a počet fanúšikov na Facebooku i Instagrame. Osvieženie komunikačnej linky tiež ovplyvnilo počet publikácií o značke na sociálnych sieťach.

  • );

Výsledky.

  • 0%

    zvýšenie počtu sledovateľov na Instagrame

  • 0%

    zvýšenie dosahu príspevkov na Instagrame

  • 0%

    nárast zobrazovania príspevkov na Instagrame

  • 0%

    väčšia miera zaangažovanosti pod príspevkami na Facebooku

HAM! Jak to děláme s COOKIES?

Odoslaním kontaktného formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov v ňom uvedených spoločnosťou Skivak sp.z o.o. so sídlom v Poznani a súhlasíte s tým, aby ste nás kontaktovali za účelom predloženia ponuky. Viac informácií o tejto téme nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.