Rozsah spolupráce.
- komunikačná stratégia
- vytvorenie nového key visual
- dodanie kvalitného obsahu
- správa facebookovej stránky značky
- správa instagramového profilu značky
- správa YouTube kanálu značky
- aktivity v oblasti influencer marketingu
- komplexná výroba a distribúcia video materiálov
- neustály vývoj sociálnych sietí
Dosiahnuté ciele.
Vďaka vybudovanej komunikačnej stratégií značky, zavedeniu nových obsahových foriem (inšpiratívny obsah, moodboardy) a neustálej analýze kvality prenosu, sme už po troch mesiacoch činnosti zvýšili mieru zaangažovanosti používateľov pod príspevkami a počet fanúšikov na Facebooku i Instagrame. Osvieženie komunikačnej linky tiež ovplyvnilo počet publikácií o značke na sociálnych sieťach.
Výsledky.
-
0%
zvýšenie počtu sledovateľov na Instagrame
-
0%
zvýšenie dosahu príspevkov na Instagrame
-
0%
nárast zobrazovania príspevkov na Instagrame
-
0%
väčšia miera zaangažovanosti pod príspevkami na Facebooku