
Top 5 kníh o marketingu, ktoré musíte prečítať
1. Marketing – Philip Kotler, Gary Armstrong
Obaja autori patria medzi najväčšie autority v oblasti marketingu. Kniha Marketing má takmer 900 strán informácií o rôznom prístupe firiem k marketingu, moderných nástrojoch na budovanie vzťahov s klientmi a najnovších technológiách používaných v marketingu.
2. EpicContent Marketing –JoePulizzi
Joe Pulizzi, zakladateľ Inštitútu content marketingu, je jedným z najuznávanejších autorít v oblasti content marketingu. Jeho kniha je jedným z najlepších sprievodcov marketingovým obsahom. Dostupným spôsobom a ľahkým jazykom odovzdáva vedomosti. Dozviete sa z nej, čo urobiť, aby ste získali skupinu čitateľov a ako tvoriť hodnotný obsah. Je to pokladnica praktických vedomostí, pretože Pulizzi v nej uvádza množstvo svojich skúseností aj skúseností iných expertov.
3. Permission marketing –SethGodin
Seth Godin je odborník na oblasť marketingu a autor mnohých kníh. Práve on spopularizoval termín permission marketing, teda marketing s povolením, ktorý je tipom pre tých, ktorí sa venujú rôznym druhom propagácie. Autor tu opisuje problém zaplavenia príjemcov reklamami. Hovorí o tom, ako získať príjemcov bez manipulácie a nátlaku.
4. Crushing It! How Great Entrepreneurs Build Business and Influence – And HowYouCan, Too– Gary Vaynerchuk
Gary Vaynerchuk je expertom v oblasti sociálnych sietí. V knihe odovzdáva teoretické vedomosti o sociálnych sieťach a ich vplyve na náš život. Poukazuje tiež na príklady krokov podniknutých známymi značkami. Vaynerchuk poskytuje praktické tipy, ako sa pohybovať po najpopulárnejších sociálnych platformách a prispôsobiť obsah tým konkrétnym. Povinné čítanie pre všetkých nadšencov sociálnych sietí.
5. Narratologia –PawełTkaczyk
Poľský tip. Naratológia je kniha, ktorá nesie v sebe odkaz, že kvintesenciou efektívneho marketingu sú dobre rozvinuté príbehy. Táto kniha vás zoberie do sveta príbehov. Autor ponúka tipy na písanie obsahu a verejných vystúpení. Dostupným a zábavným spôsobom prináša mnoho príkladov z každodenného a profesionálneho života. Kniha je určená ľuďom, ktorí sa venujú reklamám a marketingu, pripravujú verejné vystúpenia a pracujú so skupinami, aby mohli efektívne odovzdávať obsah.