Ako vám môžeme pomôcť
-
Robíme ten najšťavnatejší obsah pre našich klientov. Video, fotky, styling, postprodukciu. Či sa už jedná o nové skvelé recepty, kozmetiku, videonávody, prednášky alebo prípravu podkladov pre magazín alebo sociálne siete, my si s tým poradíme.
Máme vlastné fotografické štúdio, v ktorom vznikajú skvelé veci.
-
Nechceme, aby ste strieľali zboku s koltmi prekliato nízko. Namiesto toho sa sústredíme na to, aby sme vám pomohli dobre zacieliť a trafiť cieľ. Či je to už predaj, oslovenie zákazníkov alebo povedomie o značke.Pripravíme vám marketingový plán, ktorý spoločne preberieme a doladíme do všetkých detailov tak, aby naozaj fungoval a vy ste mohli rásť. A tiež preto, aby každý vždy vedel, čo nás v marketingu čaká.
-
Tých niekoľko sekúnd, ktoré v dnešnom svete máte na oslovenie zákazníkov, musíte využiť naplno. Máme jednoducho skvelých dizajnérov, copywriterov, fotografov a motion dizajnérov, ktorý sa postarajú o to, aby bol každý vizuál dokonalý a fungoval.¨¨Máme za sebou mnoho projektov v online prostredí, a tiež rozsiahle tlačové a offline materiály pre veľké značky. Dokážeme si poradiť s dizajnom postov, navrhnúť corporate identity, pomôcť s komunikáciou na webe a na sociálnych sieťach alebo starostlivo pripraviť akýkoľvek tlačený materiál. Hovoria za nás milión vytlačených stránok Tesco magazínu a iných projektov.
-
Nebojíme sa KPI, insightov ani konverzii. Zbierame kontakty, zvyšujeme mieru zaangažovanosti a vďaka nám je emocionálne zaujatie značkou jednoznačne pozitívne. Tvorbou obsahu na sociálnych sieťach budujeme nielen imidž firmy, ale tiež sa snažíme splniť predajné a obchodné ciele. Zameriavame sa na vzťah s užívateľmi a formujeme nákupné potreby. Pri tom všetkom analyzujeme správanie cieľových skupín, využívame nástroje a funkcie, ktoré ponúkajú sociálne siete.
-
Tvorba hodnotného obsahu nie je všetko – dôležitá je tiež stratégia distribúcie a efektivity. Náš obsah vzdeláva, angažuje a zároveň realizuje obchodné ciele a podporuje predaj. Vyberáme komunikačné kanály, ktoré prispôsobujeme cieľovej skupine a formátu obsahu. Bez ohľadu na to, či tvoríme články, príručky, infografiky alebo videa, naše činnosti stále monitorujeme a optimalizujeme z hľadiska SEO.
-
Tlač je našou prácou, ale aj vášňou. Sme expertmi v oblasti realizácie tlačených projektov. Venujeme sa komplexnému plánovaniu, tvorbe kvalitného obsahu, DTP, výberu materiálu, ale aj samotnej tlači. Staráme sa nielen o tlač a formu, ale tiež o propagáciu a distribúciu – vyberáme vhodné kanály a zaisťujeme reálne výsledky. Počas spolupráce s klientmi kladieme dôraz na otvorenosť, prehľadnosť a partnerstvo, pretože vieme, že len tak sa môže spoločnosť tešiť z výsledkov našej práce. Zoznámte sa s našimi možnosťami na stránke Skivak The Publishers.
Printy a obsah, to je Skivak
-
Skivak
full service agencyKomplexná marketingová podpora, ktorá sa premieta do skutočných výsledkov. -
Skivak the PublishersVšetko, čo potrebujete tlačiť. Výročné správy, magazíny a katalógy. Od návrhu po distribúciu. To je Skivak The Publishers.
Blog.
-
Alain Heureux: Inovácie vytvárajú konkurenčnú výhoduAko uviesť na trh inovatívny produkt? Od čoho začať? Ako nám v tom pomôže DESIGN THINGING, Business Model Canvas alebo Pimento Map? Ale tiež o veľkej odvahe pri rozvíjaní podnikania – porozprávali sme sa s Alainom Heureuxom, trénerom kreativity, inovácií a zmien. (Rozprával sa Paweł Hojcz, International Development Manager). 1. Časť.čítať
-
Aké je to v Skivaku – flexibilne a s iniciatívouPotrebujete špeciálne zručnosti inšpektora Vynálezcu alebo gény Elastíny Neuveriteľnej na to, aby ste mohli byť flexibilní? Je nutné pre iniciatívu špeciálne povolenie, lakované topánky alebo požehnanie šéfa všetkých šéfov? V niektorých firmách to možno takto funguje, ale my v Skivaku preferujeme trošku iný prístup.čítať
-
Case Study: Ako využiť chatbota na generovanie leadov?Chatbot je skvelý nástroj slúžiaci nielen na moderovanie najčastejšie kladených otázok na Facebooku, ale tiež na zvyšovanie zaangažovania medzi našimi odberateľmi. Funkcie a možnosti jeho využitia sme podrobne opísali v našich predchádzajúcich textoch. Dnes máme pre vás pripravený príklad efektívnej kampane na messengeri, ktorá nám umožnila získať za deň 442 odberateľov newslettera.čítať